Zwrot i wymiana Towaru zakupionego w sklepie StylButik.pl możliwe są w ramach realizacji uprawnień Nabywcy, o których mowa w rozdziale VII (Reklamacje) i IX (Prawo odstąpienia od umowy) Regulaminu.

Aby dokonać zwrotu lub wymiany towaru Nabywca zobowiązany jest prawidłowo wypełnić formularz zwrotu (odstąpienia od umowy) lub wymiany (reklamacji) znajdujący się na stronie StylButik.pl oraz przesłać zwracany lub wymieniany Towar posiadający nienaruszone metki i zabezpieczenia, nie noszący śladów użytkowania (np. zabrudzeń od makijażu podczas mierzenia) na adres:

BiznesPro Ewelina Kargul
ul. Źródlana 29
27-400 Szewna

Zgłaszając reklamację Nabywca zobowiązany jest prawidłowo wypełnić poniższy formularz reklamacji oraz przesłać Towar wraz z paragonem lub fakturą VAT potwierdzającą zakup Towaru na adres:

BiznesPro Ewelina Kargul
ul. Źródlana 29
27-400 Szewna

Reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia.

Dane Klienta

Dane Towaru

Aby odstąpić od umowy Nabywca zobowiązany jest prawidłowo wypełnić poniższy formularz zwrotu oraz przesłać zwracany Towar posiadający nienaruszone metki i zabezpieczenia, nie noszący śladów użytkowania (np. zabrudzeń od makijażu podczas mierzenia) wraz z paragonem lub fakturą VAT potwierdzającą zakup Towaru na adres:

BiznesPro Ewelina Kargul
ul. Źródlana 29
27-400 Szewna

Przesłanie wraz z Towarem paragonu lub faktury VAT potwierdzających zakup może wpłynąć na znaczne przyśpieszenie czasu realizacji zwrotu środków.

Dane Klienta

Dane Towaru