Aby zakupić produkt należy umieścić go w koszyku. Po skompletowaniu wszystkich produktów należy wejść do koszyka a następnie przechodząc do kolejnych kroków zalogować się (za pomocą loginu oraz hasła lub za pomocą Facebooka) lub wybrać opcję zakupów bez rejestracji. Następnie należy podać swoje dane oraz określić adres wysyłki. W tym kroku można również poprosić Sprzedawcę o wystawienie faktury. W takim wypadku należy wypełnić odpowiedni formularz. Kolejnym krokiem jest wybór rodzaju i kosztu przesyłki. Następnym etapem realizacji procedury zakupu jest akceptacja regulaminu sklepu oraz wybranie formy i dokonanie płatności. W ten sposób zamówienie zostało złożone.

Nie ma takiej konieczności. Można złożyć zamówienie podając dane wymagane do wysyłki.

Tak, towar po uprzednim ustaleniu telefonicznie bądź poprzez wiadomość e-mail można odebrać osobiście tylko na terenie Kielc.

W przypadku przesyłki krajowej do 7 dni roboczychod momentu zrealizowania zamówienia (wysyłki Towaru).

Przy przesyłce międzynarodowej do 14 dni roboczych od momentu zrealizowania zamówienia (wysyłki Towaru).

Wysyłka towaru następuje najpóźniej kolejnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty na rachunek bankowy Sprzedawcy lub po otrzymaniu informacji o zakupie z opcją za pobraniem.

Płatność odbywa się za pomocą serwisu Przelewy24 (w tym PayPal).

Płatności można dokonać również:

  • przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy (aby zamówienie zostało zrealizowane należy w tytule przelewu podać numer zamówienia, a także wpłata musi zostać zaksięgowana na rachunku bankowym Sprzedawcy,
  • gotówką, w formie płatności za pobraniem lub przy odbiorze osobistym.

Tak, wysyłka międzynarodowa jest realizowana na terenie krajów UE, Norwegii, Szwajcarii, Islandii, Kanady oraz USA.

Tak, na wyraźne życzenie Nabywcy wystawiana jest faktura VAT.

Towar mierzony jest na płasko. Przy każdym produkcie podane jest miejsce, w którym został zmierzony oraz jego wymiar.

Zgłaszając reklamację Nabywca zobowiązany jest prawidłowo wypełnić formularz reklamacji znajdujący się na stronie StylButik.pl oraz przesłać Towar wraz z paragonem lub fakturą VAT potwierdzającą zakup Towaru na adres:

BiznesPro Ewelina Capiga
ul. Źródlana 29
27-400 Szewna